وبلاگ شخصی داود سه یک کار

کارشناس امور دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان

وبلاگ شخصی داود سه یک کار

کارشناس امور دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان

کارشناس ارشد حسابداری
مدرس دانشگاه
کارشناس امور دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان....-1397
عضو و دبیر ششمین دوره شورای هییات مذهبی شهرستان قوچان 1404-1401
عضو و دبیر پنجمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان1400-1396
مدیر امور روستایی ستاد نماز جمعه شهرستان قوچان...-1395
مدیر روابط عمومی شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان...-1398
بازرس شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان1398-1396
مسئول هیئت مذهبی فرهنگی محبان المجتبی(ع)...-1390
مسئول انجمن قرآنی محبان المجتبی(ع)...-1392

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۷
خرداد ۰۱

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۱۸
داود سه یک کار
۱۲
خرداد ۰۱

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان با حضور ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی حجة الاسلام قربانی،کارشناس فرهنگی آقای جعفری وبا حضور اعضاء منتخب ششمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان قوچان برگزار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۴۷
داود سه یک کار
۰۸
خرداد ۰۱

 کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن

کتاب حاضر ترجمه‌ای است از سمینارهایی که دوباتن درباب مضامینی مشترک با کتاب‌هایش و نه لزوما محدود به آنها ارائه کرده است.
زبان طناز و جذاب کتاب‌هایش در این سمینارها به‌مراتب طنز و گیرایی بیشتری داشته و من در مقام مترجم سخت کوشیدم لحظه‌های خنده‌های از ته دلم را به شما نیز هدیه کنم.
اگر خواننده‌ی کتاب‌های تسلی‌بخشی‌های فلسفه، جستارهایی درباب عشق، هنر چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند و جز آن بوده باشید خواندن این مقالات در حکم صیقلی است بر آموخته‌هایتان و اگر این مواجهه‌ی نخست شما با دوباتن باشد، به‌قطع هر مقاله محرک خواندن کتابی از او خواهد بود.

 

    ***اگر اعتقاد دارید رمانتیک هستید حتما بخوانید....***

 

بخشی از کتاب:

 

رومانتیسیزم بسیار به این حس ناگهانی علاقه مند است، به حس ناگهانی قاطعی که به ما می گوید که فردی که ملاقات کرده ایم همان نیمه ی گمشده مان است.

رومانتیسیزم شدیدا وامدار توسعه ی راه آهن در قرن ۱۹ اروپاست. تعداد زیادی از این دست ملاقات ها در قطار اتفاق می افتد. حتی در جهان داستانی هم همینطور است.

 به عنوان مثال در ادبیات داستانی روسیه می توان کتابخانه ی کاملی از رمان هایی درست کرد که قهرمان های داستان در قطار همدیگر را ملاقات می کنند و بدون دانستن چیز زیادی از طرف مقابل، صرفا با نگاهی به قوزک پا یا آرنج یا حالت گونه ناگهان متوجه می شوند که آن آدم نیمه ی گمشده شان است و داستان از همین جا کلید می خورد. اینطوری ست که شما شریک زندگیتان را پیدا می کنید.

 رومانتیک ها به ایده ی « و تا ابد به خوبی و خوشی با هم زندگی کردند » علاقه ی خاصی دارند. آنها بر این باورند که عشق صرفا یک فاز زودگذر نیست.

 عشق از نگاه آنها ابدی است.

 عشق، عشق، تا مرگ ما را از هم جدا سازد. و عجیب اینجاست که خیلی از رومانتیک ها جوانمرگ شده اند. داستان اغلب با عشقی آتشین آغاز می شود و بعد با چند سرفه متوجه می شویم که یکی از عشاق به سل مبتلاست

و این داستان عاشقانه ی زیبا بعد از چند ماه به پایان می رسد.......

کتاب بخوانیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۲۴
داود سه یک کار